onsdag 13 juni 2012

Denna sommartid!!

Sommaren är här och den har sin tjusning =)


När jag kommit hem från jobbet tog jag "Elivra" (cykeln) upp till Jessica & Tilla. Vi cyklade vidare ner till Mandeltårtan, för jag hade lovat Tilla att där fanns glass. Där var det helt makalöst fullt med fikande gäster och det kom bara flera hela tiden. Rätt som det var tittade Henke ut från köket, då var han där occh jobbade så han kom ut en stund till oss och pratade.
Men med glass till Tilla och kaffe med tillbehör till oss slog vi oss ner utanför i solen. Vi kunde njuta av varandras sällskap och Tilla var hur gosig som helst.


Ikväll har vi grillat lite och jag har pysslat om mina pelagoner, phu de behöver hur mycket omsorg och vårdnad som helst. Vill ju gärna att de ska överleva så jag får se vilka olika sorter de är och hur vackra blommor det blir.


Nu blir det att äta lite jordgubbar och slappa


Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar