tisdag 6 november 2012

Jaha....

Åh ibland vill det inte riktigt som jag vill, känner att jag inte har tid men det får jag offra nu.

För några veckor sedan bytte jag batteri i finaste klockan, men nu funkar den inte igen.
Så imorgon får det bli en utflykt till Karlskrona och Stjärnurmakarna. De får kolla upp den eftersom det är en rätt dyr klocka har jag försäkring på den.
Tur i oturen.
Kanske ska ta med och byta batteri i min andra dyrgrip när jag ändå är där!!
Få se det som att det blir en shopping runda med lite god mat istället =)

Idag har jag varit ute på en lång promenix med Annika, var egentligen inte så sugen på att ge mig ut i mörkret men det var riktigt skönt. Iblkand behöver man någon som pushar på en och ibland är det skönt att gå själv och bara vara.

Nu blir det lite fix & trix innan det är dax att sova igen

Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar