onsdag 28 november 2012

Redan onsdag!

Lite summering av vad jag pysslat med hittills denna veckan.

Måndags var vi hos Jessica, Niklas, Ella & Tilla. Drack glögg pratade massor gosade med barnen och hade det bara lugnt & skönt. Hoppas snart på fler sådana kvällar =)I

Tisdags kom Henke och hämtade mig på jobbet sen åkte vi in till Karlskrona. Jag hämtade min klocka sen kolla vi i några butiker och vi shoppade nån julklapp. 
En mindre på den långa listan eller hur HENKE!?!
Sen åt vi kebab innan vi åkte hem. Har fått fnatt tror jag.......är inte alls så glad för "hämt" mat men kebab kan jag helt plötsligt äta säkert en gång i veckan. Förr åt jag kanske det en gång varannan månad!!

Onsdag idag och då ringde jag mamma och frågade om hon kunde färga håret och det kunde hon. Vi handlade lite först sen färgade vi och sen var vi ute och räfsade ihop gamla äpplen till komposten.
När jag kom hem gick jag och shoppade ett par gosiga pyjamasbyxor. 
Hann oxå med en runda på biblioteket, så nu har Tilla några böcker att läsa hos oss i helgen.

Nu blir det lite don inomhus

Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar