fredag 16 november 2012

Lite gnäll nu då

ännu en arbetsvecka är över och min energi är helt slut.
Har de sista veckorna varit trött och hängig, trodde det var en förkylning på gång.
Ont i halsen och täppt en dag för att dagen efter känna mig ok, så har det varit flera gånger.
Pratade med min kära kära vän idag och hon känner likadant  så tyvärr tror jag det är en hel del stress.
Det är ju ok med stress bara den blir positiv och man får tid att vila efter!!!

Ja ja det är väl bara att bita ihop. Men nu är det helg och då måste jag tanka ny energi och det gör jag bäst med nära, kära, mys och vila ;-)

Har varit på modevisning på LK i veckan och den var lika trevlig som den brukar. Det är ett bra arrangemang de gör och massor av fina kläder visades.
Ska ta mig en shoppingtur dit snart =)

Nu ska jag slappa i soffan resten av kvällen

Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar