fredag 26 mars 2010

Jaha...

då var det fredag igen.

Men jag börjar i torsdags då var det dax för den traditionella modevisningen på LK. Jessica & jag var givetvis på plats för att bli inspirerad och shoppingsugen. Det var lika trevligt som vanligt men köpte inget just då men har några plagg på G. Köpte ett linne där härom dagen som jag ska lägga upp på bloggen senare (kanske idag).

Idag är det ett superhärligt vårvädet och solen strålar men tyvärr känner jag mig lite hängig, snorig, huvudvärk och trött. Samma symptom som Henke hade tidigare i veckan så ikväll blir det till att vila så mycket som möjligt.

Imorgon går FAMILJENS flyttlass till Påtårp så då blir det inget vila av, men det blir nog en massa gos med Ella & Tilla =)

På kvällen blir det fest det är Ronneby Svänger och jag ska lyssna på ett band som heter Lost Friggos det blir säkert nice!!!

Puss & Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar