tisdag 16 mars 2010

Vilken soppa??

Denna veckan blir det mest jobb och ons-fre jobbar jag sent, så idag när jag slutar tidigt har en del att göra!!

Först ner i tvättstugan sen upp för att byta gardiner (köpte nya på IKEA). Vill ha modernt men med gammaldags inslag så nu det blir spetsgardiner. När jag som bäst håller på ramlar mina glaskulor som jag har i fönstret *kras* glasbitar överallt (irriterad).
Bara fram med dammsugaren, men nu är gardinerna uppe och har även bytt i köket. Åh det blev jättemysigt, trivsamt. Är helt såld på det gamla stuket med en blandning av modernt!!!

Ner i tvättstugan igen och sen ut på stan handla för nästa projekt. Ska koka egen nyponsoppa så jag har handlat nyponskal och de ligger just nu i blöt.

Nu är det stryka som gäller och ner i tvättstugan några gånger till *phu* ska väl ut och gå en runda med sen är det nog snart kvällen. Imorgon är det studiedag med jobbet, på min lediga dag....men den tar jag en annan gång.

Puss & Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar