tisdag 9 mars 2010

Mycke nu....

När jag tittar på almanackan är Mars månad nästan fulltecknad...... *phu*

Möten, studiedagar, födelsedagar mm mm

Igår lagade Henke middag till mig ugnsbakad falukorv och pasta han är duktig på att laga mat, trevligt att får maten serverad!!
Resten av kvällen var det inte så mycke aktiviteter.

Idag har jag varit i Karlskrona för att gå på den årliga tandläkarkontrollen *usch* jag tycker att det är superjobbigt att gå dit. Men som vanligt gick det toppen och nu är det ett helt år till nästa gång jippi.
Efteråt tog jag en shopping runda hittade några småsaker ska lägga ut bilder imorgon tror jag. Finns rätt mycke kul kläder nu i butikerna det är värre med skor, hittar inga schyssta men vet inte riktigt vad jag vill ha heller.....

Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar