fredag 12 mars 2010

Smygpremiär

Jag och Alexandra var inbjudna på VIP premiär på Harrys i Karlskrona. De har byggt om gamla biografen till en super schysst pub och nattklubb. =)))

Vi som var vip inbjudna fick komma kl 19 och kl 22 fick alla komma in, vi bjöds på sushi och vinet var billigt. Mycke vin blev det, vi minglade och njöt i fulla drag.
Eftersom jag skulle åka till jobbet kl 6 dagen efter skulle vi ta tåget hem, när vi kommer till stationen ser vi ett tåg men det är ett par minuter kvar tills avgång (trodde vi) när biljetterna är köpta hade tåget åkt. Jaha det var bara till att ringa Henke så han fick hämta oss och under tiden gick vi till Nivå och drack ännu mera vin, när jag väl var hemma var jag lagom rund under fötterna *hick*

Det var en underbart kul kväll men dagen efter var inte lika kul......


Sushin är uppdukad....

Jag & Alexandra utanför Harrys



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar