lördag 6 mars 2010

Mätta & Glada

Nu har det gått några dagar sen jag bloggade.

Jag har färgat håret börjat träna lite mer hemma och går lite längre promenader.
Idag har Henrik och jag varit i prylboden många fina gamla saker, vi hittade något vi fundera på att köpa men kan inte berätta än. Om det blir köp kommer det bilder här sen.
Var och fikade hos Henriks föräldrar sen överraskade jag Henrik med middag. Det blev en thailändsk pastarätt med mycke grönsaker fick massor av beröm av Henke om jag får skryta lite om mig själv. Om nån är intressera av receptet är det bara att lägga till en kommentar.



Ingredienserna: ska egentligen vara kokosmjölk istället
för grädde och majs istället för paprika men vi bytte lite.....
Resultatet blev såhär. Vitlöksbröd som tillbehör


Puss & Kram Nettan

1 kommentar:

  1. Ser ju supergott ut! Kan man få hela receptet kanske:-)

    SvaraRadera