onsdag 22 augusti 2012

Inget spännande precis

Då är det dax att skriva lite här. Det har väl inte hänt så mycket sen sist jag bloggade, men några rader ska jag väl knåpa ihop.
Det är mest jobb nu många möten och mycket som ska fixas i början på terminen, så jag är rätt seg om kvällarna. Sommaren håller i sig och jag gör mina dagliga motionsrundor lite svettigt i den rådande hettan som varit här några dagar.
Idag efter jobbet har det varit massor av tvätt att sköta och så har jag sett ett avsnitt av nystartade DALLAS.

Om en stund är et dax för möte sen är det nog kväll och då blir det väl inget mer vettigt gjort.
Längtar lite till vår stundande utflykt får väl berätta mer närmare.

Äsch detta blev inget kul inlägg men det har inte hänt så kul saker att skriva om, hoppas ni fortsätter att läsa ändå!!

Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar