onsdag 29 augusti 2012

Snurrigt värre!!

Dagen har ägnats åt solen. Var ute och låtit solens strålar värma.

Har bestämt mig att jag skulle engagera mig i mitt pensionssparande, så här om kvällen började jag med att leta efter koden till ppm. Oj vad jag fick leta hade massor av papper om pension hit och pension dit. Tillslut hittar jag en lapp med en kod på. Grrr då funkar inte koden så det var bara att lägga ner för kvällen. Idag kom den nya koden i brevlådan.

Så nu är jag snurrig i huvudet, det finns massor att läsa och tänka på, hög risk, låg risk, hur gammal man är vilken avgift man vill betala mm mm mm.
Har flippat mellan sidorna men vet inte om jag är speciellt klokare!!
Ja ja det får bli såhär så länge så får jag kanske byta igen senare det är ju som att spela på lotto

Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar