söndag 26 augusti 2012

Helgens hitte på

Ojdå nu är det söndag. Igår var vi på stan en runda, kolla efter en bok jag läst om men hittade inte den. Men däremot hittade jag super super super snygga boots. Vill verkligen ha så det blir väl att jag shoppar loss denna veckan. Vi tog hann oxå med en fika så skönt ute och det känns som om det inte är så många 
"sitta ute i solen å fika dagar kvar". Så det är väl bara att passa på!!

På kvällen var jag ute och gick, hade sån magkatarr så jag behövde verkligen röra på mig. Sen kom Jessica, Niklas & Tilla på mys kväll. I one pieces i soffan med massor av gotte och Plura på TV, en lugn och trevlig kväll. Nu ska jag städa lite när Henke mekar och inte riktigt har tid att hitta på nåt. Men jag har massor att göra så det går ju ingen nöd på mig precis.

Nu börjar det närma sig, snart åker vi på semester =)

Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar