måndag 27 augusti 2012

Så olika det kan vara!!!

Idag har jag haft en hel del ärenden att göra!!
Hem och slänga i lite tvätt sen ner på stan. Inköp av en kofta åt min kära mamma som jag har lovat henne. Hoppas hon tycker den är lika fin som jag tycker.

Sen skulle jag gå till en av våra två hälsokost affärer för att köpa några tabletter som jag ska ha med mig på semestern för att slippa krånglig mage. Innan jag gick dit kollade jag deras hemsida och där fanns tabletterna att skicka efter men ville slippa frakten.
Förra året när jag var utomlands köpte jag dem i denna butiken!!
Kommer dit och fråga om de, då säger hon att det inte har den för butikens yta är så liten men jag kan få köpa några liknande fast där är fyra gånger fler tabletter än jag behöver och flera hundra kronor dyrare. Säger att de finns ju på deras hemsida jaha säger butiksbiträdet fnyker på näsan!!!
Då säger jag att då får jag gå till en annan butik så jag kan få lite bättre hjälp! I nästa hälsokost butik säger biträdet åh nej de har vi inte hemma men jag beställer så får du dem på onsdag.
Skillnad på service känslan =))

Var sedan ute och gick en lång runda i Brunnsparken, var så soligt och varmt.

Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar