lördag 18 augusti 2012

Undra vad jag ska göra?

Ja då har både Henke & jag firat vår födelsedagar. Ett år klokare!!! Det är ju rätt praktiskt att fylla år så tätt då blir det ett kalas. Tycker ju det är sådär med att fira sin födelsedag, men tycker ju om att få presenter och att få ge bort presenter är ju minst lika kul!!

Igår kväll bjöd vi på ett litet "kak" kalas hade nog egentligen velat bjuda på middag men et får bli vidd ett senare tillfälle.

Åh va jag fick fina presenter. Tackar än en gång är super nöjd med allt =)))

Idag har jag haft sovmorgon, skönt. Ska nu sätta igång att städa lite sen ut på en lång motionsrunda. Hade ju egentligen velat vara med resten av familjen i Göteborg idag men det får bli en annan gång. De skulle ju mest åka karuseller och det är ju inte riktigt min grej.
Men saknar iallafall deras sällskap 

Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar